今朝早又俾爸爸叫醒~因為我又訓遲左~嘿嘿....>3<"可能琴晚夜訓左~
其實我收左線就訓ga啦..>"<但係唔知點解...
好趕啦咁出左門口~落到去..個天玩野...車站好多人喎...唉~好采一架車上得晒~~
返到學校就搵呀玲玲佢地~原來佢地未返...我買左朱古力奶飲...唉-0-唔飲好過飲~~~
傾左一陣~知左d野~
排隊lu~原來我好耐都冇提起過正太~~唔記得佢lu~佢今日好遲先返~
上去考試...考考下肚痛...諗起我盒朱古力奶...唔記得我係朝早唔飲得添...
小息~~同玲玲一齊~~見到靜靜俾人搶眼鏡~~勁好笑~~
又考啦...唔係好明佢講乜ga姐...~~不過有信心合格~~
放學冇同ada同lo文食>3<對唔住呀><~
去左qoobe屋企食~~同老公~呀張~~哈哈~~同佢地一齊好開心~~~好好玩呀><!!!
補習鬼咁凍...又被人話-3-"成班人咁鬧-3-成個halld人都話~~
放學好餓~~同俊一齊去左ok食野~~知左好多野~~thx啦~
我相信緣份,因為這東西令我們相遇,相處直到相愛。
|