今日好早就起左身~~因為個豬豬鬧鐘壞左...~~唔可以咁樣賴係張床度ga>3<~唔係就遲到lu~
諗住同家姐一齊出ga嘛...唔知點解佢又咁早出去-3-"早知就同家姐一齊出啦...早d都冇所謂~~一出門口就見到隔離屋~~好采冇黑仔姐...如果今日黑我就唔合格啦~~其實佢又唔係唔好...不過我見到佢~我就好黑仔...見到佢就等於我就冇帶呢樣冇帶果樣...仲等好耐車先泥...唉-3-都唔知我上世係咪得罪左佢ga姐...
16號好快就泥左...睇住佢望住架車走~~~鐘意唔洗點等就有車泥...~
返到去就見到呀mon~秋英...靜靜仲有幾個人...冇耐就見到玲玲~~~嘿嘿~~
因為落雨唔洗排隊上~~食左早餐就上去考試啦~~中文作文...好似作左408個字~~仲有一封給老師的信~~二百幾個字到啦~
同玲玲~ada~呀mon~靜靜同俊仲有suki反~-3-"我又俾俊meet面啦...好痛~魚左你就死得啦陳子俊...搞你d手指ga><嘿嘿..你中指篤魚蛋呀嘛~~我知ga~~!!@@哈哈哈~~suki將"華沙be"-3-"掉係我個身度....哼-0-"錯手姐~~冇怪佢~...又要返上去lu~
原來英文份野好易咋>m<諗住會難...但係又唔係~~哈哈~~~太好lu~
同lo文~ada一齊食野...見ada好似唔多開心咁...刻住有心事3個字...-3-"
排隊買野食果陣~~後面有個呀婆~佢好似想打尖咁...-3-"我係咁阻住佢...唔係佢就一早打尖左啦...
lo文一齊上返去...眼訓ed~上去溫書...~
5點就走人啦~同靜靜佢地...唉-3-"我同俊做左電燈謄x2添...好耀眼添@@"
ada:不能怪你喜歡他,但你要明白他未知道什麼叫待你好,等他再成熟一點吧!或者他會對你好一點。
粉粉:忘記過往的事,別讓那些事影響你的現在和將來,他與她已成過去,別令自己放棄他,好好珍惜和他一起的時間;應該好好
利用機會和他說,這一件事遲早他也會知,你要明白你和他說總好過比他自己知道。
句子:今天令自己開心一點,明天就會好過一點。
|