琴日冇打到呀~~>3<冇得玩電腦~~
今朝遲左起身-3-"等埋隔離屋出門口搭埋機~~我先出~~點知佢返轉頭~~~好嘈呀佢跑得...好快就返左佢自己屋企唔知拎野~~同佢一齊搭機~~落到去佢搭的士~~
搭小巴果陣....好好笑~~有架車差2個人就開~~但係前面果兩個女仔唔上喎...可能兩個位係分開ga啦~~所以就唔上~~有多一架車泥左~~個司機話:有兩個呀...上啦!!...係後面有人上左...咁後面架車就上泥...停左係我前面果幾個男仔果度喎~~唔比果兩個女仔搭...-3-"仲好大聲咁鬧佢地 : 頭先有位又唔上...又要擇位!....開左車都仲鬧-3-"好好笑~~~覺得果兩個女仔好慘...
返到去就同粉粉佢地一齊~~冇坐低~~企~~~同玲玲傾計~~見左大眼哥哥呀~~佢對眼真係好大呀...
考試啦>3<~~唔係好識~~因為唔見左本書-3-好采平時有聽書~
小息...冇野做~~同玲玲一齊~~嘿~~食左早餐GA人地...咪話我唔食呀...有玲玲做證GA~!!
考listening呀...返去209~發現唔見左個眼鏡-3-"應該係1e房度...listenig唔識做呀...好難喎...又聽唔到...死得...~~怕...-3-"
小息lu~去左廁所....嘿嘿~~~玲玲同肥興先知~~因為...
又考listenig啦~~去左hall~-3-"聽得明佢講乜~~普通話之嘛~~嘿...自豪ing~
放學啦~~同左kelo+小健健一齊食~~係學校~~...食完就落去公園...見到俊同靜靜~~3個講笑話~~勁好笑呀>3<~~!!!
同俊一齊返上去....同一個1a班既女仔傾計-3-我都唔係好識佢~~不過又幾好傾~~
返左上去hall溫書....玩塗果液~~-3-"點知玩過龍~~~成面都係~~嘿嘿....冇野啦依家~~甩晒lu~嘿嘿~~下次都係唔玩啦><
放學同一班人放~~最後都係同俊同靜一齊返去~~3條友仔去左7-11~~嘿嘿...乜都冇買就走~~自己搭車返去~~
唔玩lu~~
p.s.老公睇到就留言俾我呀>3<知嘛~?我唔玩得lu~~你呀...開左冷氣郊就著多件3呀><~~!!
|