M a k e  M e  F e e l  J o y f u l **
P L A S E ! ! !

 

 

L O V E . . .
H a p p y~

JennyYing
暱稱: 小映 *..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
變了
行街~
考試@@
回憶06年
推推推...介歌~
文章分類
全部 (287)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 32
今日人氣: 2
累積人氣: 8877
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天
-0-唉

琴晚同呀張傾到差唔多點半先訓~~~今朝一起身已經係10點半lu~~

睇到出邊落好大雨...唔知你有冇帶姐呢..??諗住打俾你ga ma...可惜~~mama係樹...好采佢5點就沖涼~~打到俾你...人地好掛住你呀....知嘛?呢幾日冇搵過你...對唔住呀...>3<

跟住懶懶閒地睇左陣書~~...又睇住電視~~想傾電話又費事...唉...-0-

媽媽俾左機我玩~~今日我玩晒~~~哈哈~~>3<真係玩左好耐lu~~半日~~

多謝一個人俾d F.2書我呀...^^thx...不過唔好俾d畫花晒的我...

知道qoobe唔見左電話...-0-唔好唔開心啦~~舊既唔去~~新既點泥呢~?~係咪呢~~~呀bee d相可以影過嘛~~~^^

傾左好耐...跟住呀張個家姐又好煩...搞到我唔想傾...-0-佢家姐好煩好嘈呀...用電視睇dvd唔得ga?一定要用電腦ga咩???你個腦有問題ga?仲理直氣壯!!!!....如果我係呀張...一定嘈到低...打死唔認輸!!!

mama同papa又出左去食飯...得返我...我又唔想同佢地一齊食...諗住同老公同qoobe一齊ga嘛...-0-點知老公個電話冇電...乜都講唔到...唉...

依家同家姓叫外賣食...m記呀>3<好似好耐冇食咁啦>3<開心ing 同 餓ing~~~希望快d有得食啦...好餓呀...

 

i like to use english la~~~ if u talk with me~~i will use english~~in msn or icq la~~

 

 

︰2006-07-08 07:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]