Music Playlist at MixPod.com
....第一句
我憎死佢...
第二句...
又HKAC...
第三句
我頂唔順啦=3=....
憂鬱的心何處解? 無力的身就要倒=3= ..唉....想喊都喊唔出
......HKAC....HKAC
乜事厄!!!!淑女變軍女..
慘慘....嗚T_T...我唔要做大聲打數婆...
TAT..嗚!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
=V=
今日係一個特別既約會時刻
同子嫣,仲有佢
去左太空館=V=''
睇左套奇星異域...
之後就去睇個D十年如一日既展覽館=_=....
悶悶悶...
睇完就去M記食野
之後再去尖咀海旁
吹風
連續兩次攝入左一D攝影家既鏡頭到-_-''.........(閱讀全文)
今日放學之後既音樂劇final casting
精彩!
我同埋另外5個師姐本身入到去超緊張
之後miss cho話俾我地聽...
如無意外,我地會係muscial既main cast 0v0
真係好開心
緊住有另外一個from1入左黎
話都係casting架喎0_0
咁我地就上去204等埋佢cast完先囉
之後落番去cast room
見到個女仔岩岩cast完......(閱讀全文)
今日真係平凡到冇得再平凡
quiz成績平凡,
上堂講既野平凡
冇活動.......
借左3本書...
心情冇上冇落..
想寫野都冇得寫...天...
今日朝頭早,
就同爸爸起程去同姑姐佢地食中秋午飯=_=
(原本係夜晚架\口/多得HKAC =_=)
我地去左一間泰國菜館~
我同爸爸就先到既,
所以姑姐,堂姐佢地一黎到
見到我著套軍裝=_=
第一句竟然話「型」....=_=咁型..你著厄XD
D野食太正啦!!! 睇相時間到:
左手邊哩個係一個炒飯...好正 右手邊,明顯係雞肉串燒,唔知用左咩醬,好好味 &wsp......(閱讀全文)