今日真係好好玩厄>w<!
學生會同四社選舉
係投注之前,
我地有學生會既咨詢大會~
我地一睇宣傳單張0v0好靚
但我將我既目光..
放左係..一個活動到..
「12月 聖誕舞會」
!!!!仲有其他學校參加!
但我已經發現問題=_=唔係party 係舞會喎...
結果如我所料...會長答..淨係高年級同學先可以參加..
原因係安全問題...
安全問題!? 依我話年齡問題先真..
見個名咁高level..就知唔係我地低form玩...
搞個低年級舞會都好厄..
低年級舞會..變party=_=算....嗚T_T舞會厄..冇左啦 T_T x10000
之後就到投注時間!
身為學生會候選內閣助選團既我..
緊係要有咁大聲得咁大聲啦!哈哈~~~
「Triangle,有前途,
服務同學最周到,
Triangle,係最好
爭取福利冇難度
十月二投Triangle, Try and go!」
最後..學生會當然成功通過,當選=V=
祝各位幹事哥哥姐姐係哩一年..努力! v !
|