MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

XxTrekkiE翹=口=_**._-.blog
Jessiney97
暱稱: TrekkiE翹>w<_`
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
Stardate -313032.54
Stardate --313025.86
Stardate(星曆) -3130...
天...你究竟想提示我甚...
=_=..project一大堆
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
2009 年 10 月 2 日  星期五   晴天


開心>w< 愉快 分類: 未分類

今日真係好好玩厄>w<!

學生會同四社選舉

係投注之前,

我地有學生會既咨詢大會~

我地一睇宣傳單張0v0好靚

但我將我既目光..

放左係..一個活動到..

「12月 聖誕舞會」

!!!!仲有其他學校參加!

但我已經發現問題=_=唔係party 係舞會喎...

結果如我所料...會長答..淨係高年級同學先可以參加..

原因係安全問題...

安全問題!? 依我話年齡問題先真..

見個名咁高level..就知唔係我地低form玩...

搞個低年級舞會都好厄..

低年級舞會..變party=_=算....嗚T_T舞會厄..冇左啦 T_T x10000

之後就到投注時間!

身為學生會候選內閣助選團既我..

緊係要有咁大聲得咁大聲啦!哈哈~~~

「Triangle,有前途,

服務同學最周到,

Triangle,係最好

爭取福利冇難度

十月二投Triangle, Try and go!」

最後..學生會當然成功通過,當選=V=

祝各位幹事哥哥姐姐係哩一年..努力! v !

2009 年 9 月 30 日  星期三   晴天


happy>w< 愉快 分類: 未分類

今日超痴線..

對個張數學工作紙,

我竟然錯左11題囉,23題錯一半

史無前例

想打死自己...下不為例=_=~

HOWEVER,

終於有可以輕鬆既一日>w<

wo yaya!

今晚我要睇星空奇遇記!!!

我起碼睇4集!!!

好野...我愛你厄 STAR TREK......

(閱讀全文)

2009 年 9 月 27 日  星期日   晴天


我並不想恨你。。。 鬱悶 分類: 未分類

其實我唔想嬲學校架\ _ /

但....真係令到我好辛苦!!!

又有HKAC訓練,但仲要俾我地咁多功課,

小測...3個...一個中文背默,一個英文默書,一個科學小測...

唉..星期六,日又要去訓練,星期五同星期日下午(而家)

邊夠時間做厄?邊夠時間溫厄?

我知老師要趕書,我知訓練要準時

但佢地知唔知我地好辛苦?

連少少娛樂都唔俾我地?

我真係好傷心....中學..唔係咁樣架T^T....

2009 年 9 月 25 日  星期五   晴天


我想大叫厄!!!! 鬱悶 分類: 未分類

Why?

點解??點解咁黑人憎厄!

好...好...俾咁多功課 之前我地咁得閒

又唔見你地俾?!

聽日黎HKAC訓練兩日

星期二又3個quiz,

你黎俾咁多!

係咪想逼死我地厄!!!!!!!!!!

我今次唔喊啦...!我唔會喊!

我會捱世界......

(閱讀全文)

2009 年 9 月 22 日  星期二   陰晴不定


開心嗎>w<? 愉快 分類: 未分類

問我開心嗎?
開心,我答你這句吧

如果今天不算開心

那甚麼時候才可以開心?

^u^今晚有時間睇電視

有時間睇我鍾意既星空奇遇記

 唔錯唔錯..

「有時間睇星空奇遇記..?」可以睇少少影片既^v^

我要好好準備聽日放學之後既音樂劇!

加油!     練歌..練對白...