MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

XxTrekkiE翹=口=_**._-.blog
Jessiney97
暱稱: TrekkiE翹>w<_`
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
Stardate -313032.54
Stardate --313025.86
Stardate(星曆) -3130...
天...你究竟想提示我甚...
=_=..project一大堆
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
2009 年 9 月 20 日  星期日   晴天


又一個星期日 /_\ 分類: 未分類

我點解咁講呢....

其實我好鍾意星期日..  好好好鍾意星期日

但因為星期一,

令我對星期日多左種遺憾

冇得放長D

而且因為D功課,   溫習

搞到星期日唔可以成為完全既OWN TIME..

哩個係星期日既遺憾

(咁星期六呢?)

星期六=_=''忙到死

有時仲係HKAC既訓練第一日,鬼HAPPY

又煩煩煩煩煩煩煩煩煩..

一個禮拜冇日完美

哼=_=

冇計啦...人一出世就係咁...

2009 年 9 月 19 日  星期六   晴天


終於番黎啦! 愉快 分類: 未分類

真係..
 終於番黎啦>w<!
  終於番到黎寫....

     之前病到死死下
      之後功課又多到上唔到黎
        莫講話寫啦=3=

                                                      so!,而家番黎寫番個病好帖...哈>w<!

2009 年 9 月 14 日  星期一   晴天


唉.... 鬱悶 分類: 未分類

今日諗住有得番學啦...

點知...朝頭早起身

又發左少少燒..

又冇得番學啦

追唔番d功課好煩架嘛..都唔知點算..

個天仲乜咁對我T_T

明知我上到中學架啦.

番少日學都好濕制架...

2009 年 9 月 11 日  星期五   晴天


好病... 分類: 未分類

今日無啦啦喉嚨痛囉

又痕=3=''辛苦死我

一諗起聽日要HKAC訓練(香港少年領袖團).

我又開始昏昏地啦=3=''

好想搵日訓場大教囉

而家晚晚冇乜時間做自己野

今個六日又唔駛休息囉

又要溫書又要做一大堆功課...

我仲要準備劇社casting既野架嘛.....

算_

而家去爭取聽歌時......

(閱讀全文)

2009 年 9 月 10 日  星期四   雨天


Xx比較滿足的一天xX | 滿足 分類: 未分類

今日真係比較滿足啦>W<

我係放學時間之後,4:00左右

就去劇社既GREETING.劇社老師係到講一D下次casting既事

原來下一次casting係角色遴選>v<

我地哩個係音樂劇黎架!

我恨左玩音樂劇好耐~

終於有機會

知唔知..我咁岩得咁巧,上次第一次casting唱既歌,

就係哩個劇既主題曲!

係ABBA既 I HAVE A DREAM

一首好好聽既歌......

(閱讀全文)