Music Playlist at MixPod.com
我點解咁講呢....
其實我好鍾意星期日.. 好好好鍾意星期日
但因為星期一,
令我對星期日多左種遺憾
冇得放長D
而且因為D功課, 溫習
搞到星期日唔可以成為完全既OWN TIME..
哩個係星期日既遺憾
(咁星期六呢?)
星期六=_=''忙到死
有時仲係HKAC既訓練第一日,鬼HAPPY
又煩煩煩煩煩煩煩煩煩..
一個禮拜冇日完美
哼=_=
冇計啦...人一出世就係咁...
真係.. 終於番黎啦>w<! 終於番到黎寫....
之前病到死死下 之後功課又多到上唔到黎 莫講話寫啦=3=
so!,而家番黎寫番個病好帖...哈>w<!
今日諗住有得番學啦...
點知...朝頭早起身
又發左少少燒..
又冇得番學啦
追唔番d功課好煩架嘛..都唔知點算..
個天仲乜咁對我T_T
明知我上到中學架啦.
番少日學都好濕制架...
今日無啦啦喉嚨痛囉
又痕=3=''辛苦死我
一諗起聽日要HKAC訓練(香港少年領袖團).
我又開始昏昏地啦=3=''
好想搵日訓場大教囉
而家晚晚冇乜時間做自己野
今個六日又唔駛休息囉
又要溫書又要做一大堆功課...
我仲要準備劇社casting既野架嘛.....
算_
而家去爭取聽歌時......(閱讀全文)
今日真係比較滿足啦>W<
我係放學時間之後,4:00左右
就去劇社既GREETING.劇社老師係到講一D下次casting既事
原來下一次casting係角色遴選>v<
我地哩個係音樂劇黎架!
我恨左玩音樂劇好耐~
終於有機會
知唔知..我咁岩得咁巧,上次第一次casting唱既歌,
就係哩個劇既主題曲!
係ABBA既 I HAVE A DREAM
一首好好聽既歌......(閱讀全文)