今日去左Ocean Park啊!!!
我同阿飛8點鐘多D就左門口啊!!!
差5多8點9個字就到左黃大仙地鐵站啊!!!
差5多8點10個字就見啊楊出現啊!!!
差5多9點鐘其他人(啊彭,阿妹(淇),電腦神童,啊隆,豪哥)都出現啦!!!
之後搭港鐵同巴士去Ocean Park啊!!!
去到Ocean Park先落雨啊!!!
我先睇左D展館,
之後又搭纜車落山睇展館啊!!!
之後又搭纜車上翻山食野啊!!!
之後就玩機動遊戲啊!!!
不過阿妹好白癡啊!!!
佢果樣又5玩,呢樣又5玩,其實我覺得佢黎做咩野啊!!!
結果佢終於肯玩啦!!!(只系玩一次滑浪飛船同摩天輪)
我同啊楊,啊彭,豪哥,啊隆玩左好多機動遊戲啊!!!
不過有一段俾我地學校D學生鬧我啊!!!
但我沒5開心啊!!!
之後又搭纜車落山翻屋企啊!!!
我地前後玩左3次纜車啊!!!
我越5點左右就離開Ocean Park啊!!!
差5都6點搭地鐵啊!!!
我同啊飛差5多7點半翻到屋企啊!!!
我覺得今日都玩得幾開心啊!!!
哈哈!!!
|