星星之子
JimHuang
暱稱: 星星之子
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
08-11-2011
06-11-2011
04-11-2011
03-11-2011
02-11-2011
文章分類
全部 (972)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
harry
啊楊
龜蛋
李美D
李婉萍
羅文
黃+豪
超文
鄧佩君
吳善彤
張生
安安
炒糯米
KENJI (kenji0722)
歐松珊
羅小姐
彭彭
小妖
鄧佩君
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 972
留言總數: 2006
今日人氣: 117
累積人氣: 293395
站內搜尋
2009 年 8 月 12 日  星期三   雨天


12-08-2009 開心 分類: 未分類

今日去左Ocean  Park啊!!!

我同阿飛8點鐘多D就左門口啊!!!

差5多8點9個字就到左黃大仙地鐵站啊!!!

差5多8點10個字就見啊楊出現啊!!!

差5多9點鐘其他人(啊彭,阿妹(淇),電腦神童,啊隆,豪哥)都出現啦!!!

之後搭港鐵同巴士去Ocean  Park啊!!!

去到Ocean Park先落雨啊!!!

我先睇左D展館,

之後又搭纜車落山睇展館啊!!!

之後又搭纜車上翻山食野啊!!!

之後就玩機動遊戲啊!!!

不過阿妹好白癡啊!!!

佢果樣又5玩,呢樣又5玩,其實我覺得佢黎做咩野啊!!!

結果佢終於肯玩啦!!!(只系玩一次滑浪飛船同摩天輪)

我同啊楊,啊彭,豪哥,啊隆玩左好多機動遊戲啊!!!

不過有一段俾我地學校D學生鬧我啊!!!

但我沒5開心啊!!!

之後又搭纜車落山翻屋企啊!!!

我地前後玩左3次纜車啊!!!

我越5點左右就離開Ocean Park啊!!!

差5都6點搭地鐵啊!!!

我同啊飛差5多7點半翻到屋企啊!!!

我覺得今日都玩得幾開心啊!!!

哈哈!!!