今日下午翻後臺啊!!!
但5系school啊!!!
去彩雲社區中心睇人地做後臺啊!!!
睇左4個鐘啊!!!
有D悶啊!!!
跟住啊sir同講做得好同5好既地方啊!!!
之後就解散啦!!!
哈哈!!!
天日左要去香港交通安全隊既基本步操訓練員專章訓練班啊!!!
希望天日5系俾長官鬧啦!!!