今日系我同USB,啊飛參加香港交通安全隊既基本步操訓練員專章既日子啊!!!!
今日上午7點半個鐘就去左門口啊!!!
8點一兩個字就到調景嶺地鐵站啊!!!
8點半鐘就左匯知中學啊!!!
之後,fall in左就點名啊!!!
之後又上禮堂啊!!!
跟足又落翻樓下開步操啊!!!
操左段時間就話要我地加操啊!!!
時間就系食午膳前啊!!!
上午總教左我地教其他學員既步操技巧啊!!!
今日多時間都系教我地教其他學員既步操技巧啊!!!
但D長官成日都鬧我地個個做得5好,令一樣又5好啊!!!
搞到學生左 啊!!!!
但系佢都繼續操啊!!!
總有我發現我好爭我個組既一位同學啊!!!
我地自己5想在俾長官鬧啊!!!!
但佢向隊就想我地俾長官鬧我地啊!!!
差5多5點放我地走啊!!!
翻到屋企我就訓左向張床啊!!!
真系好累啊!!!
希望下次訓練好D啦!!!
|