今日翻左後臺啊!!!
我差5多7點9個字就出口啊!!!
搭9個字既車就翻到school啦!!!
之後就上左504室講後臺既野啊!!!
我一直都離開過504室,直至到12點鐘離開school啦!!!
之後就去左維多利亞校服公司買校服啊!!!
之後翻屋企啦!!!
差5多1點半鐘就翻到屋企啦!!!
哈哈!!!