今日成日都向屋企啊!!!
玩左陣電腦同PSP啊!!!
下午就磨步操皮鞋啊!!!
我磨鞋都磨左差5都1個半鐘頭啊!!!
之後左燙制服啊!!!
感樣就搞左我2個鐘啊!!!
依家距離天日既香港交通安全隊既基本步操訓練員專章,
總有14小時多D啊!!!
希望天日5洗俾D長官鬧啦!!!
哈哈!!!