今日翻左後臺啊!!!
差多12點就出門口去翻後臺啦!!!
差5多下午1點半左右就翻到學校啦!!!
就見到啊楊同張生佢地啊!!!
之後,啊sir叫左我地上208室啊!!!
結果啊sir叫我地幫手搬野啊!!!
差5多2點我地同啊sir,幾個F.3同學行過去越秀果邊啊!!!
找麥sir啊!!!!
之後,我同啊飛,啊楊,張生,3個F.3學生搭麥sir車去彩雲果邊啊!!!
梁sir就同令1個F.3學生搭巴士啊!!!
之後,我地睇人地做後臺啊!!!
聽到D小朋友唱歌好難聽啊!!!
簡直想死啊!!!
睇人左差5都2個鐘頭啊!!!
之後,啊sir就同我地講人地做後臺邊樣做得好同5好既地方啊!!!
講就走啦!!!
結果就3點半放我地走啦!!!
之後,我地就翻屋企啦!!!
哈哈!!!
天日應該會去Ocean Park啊!!!
希望天日5好落雨啊!!!
總希望到時玩得開心得啦!!!
哈哈!!!
|