今日翻左學帶中一迎新啊!!!
今日第一堂5洗做野啊!!!
由第二堂同第三堂都系我就帶中一迎新既數學活動啊!!!
佢地做卷做得十分之差啊!!!
哈哈!!!
跟著佢地就向禮堂上班務啊!!!
之後佢地就放學啦!!!
我地帶中一迎新既學生就做總結啊!!!
之後就放學啦!!!
下午就向屋企寫交安既報告啊!!!
希望快D寫完啦!!!