| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 4 日 星期五  |
04-09-2009  |
分類: 未分類 |
今日我地班黎左一位新同學啊!!!
佢左我旁邊既位置啊!!!
第一堂啊sir講D化學既野啊!!!
之後就上P.E同中文啊!!!
但向入禮堂前有條粉腸miss叫我地唱歌啊!!!
真系有D想死啊!!!
無拉拉叫我地唱歌,真系有D問題啊!!!
之後入禮堂進行開學禮啊!!!
一直到12點多D都系開學禮啊!!!
之後參加左陽光大使既會議啊!!!
到1點半入禮堂聽常規溫習既野啦!!!
直都3點半左右放我地啦!!!
之後又見左Miss Wong啊!!!
講左D學生之星既野啊!!!
之後麥sir同我,阿飛練左考章既野啊!!!
都練得5錯啊!!!
練到5點多D就走啦!!!!
希望考到個章啦!!!
|
« | 774 | 775 | 776 | 777 | 778 | 779 | 780 | 781 | 782 | 783 | ... | 972 | »
|