今日去左香港交通安全隊既基本步操訓練員專章既訓練班啊!!!
今日第一堂課長官教我地叫口令啊!!!
之後落左操場練習啊!!!
練完習左上翻班放啊!!!
之後檢查制服啊!!!
好彩今日無俾阿sir扣分啊!!!
哈哈!!!
之後練習人既動作啊!!!
一直練到中午啊!!!
放飯前講左我要考教咩動作啊!!!
我就要教Fall out啊!!!
啊飛就教left 、right turn啊!!!
usb最慘啊!!!
佢教三步曲啊!!!!
下午練考試既動作啊!!!
都俾阿sir話我可以講得快D啊!!!
之後又練教口令啊!!!
哈哈!!!
下堂就要考試啦!!!
希望考到個章啦!!!
哈哈!!!
|