今日去香港交通安全隊既基本步操訓練員專章訓練班啊!!!
今日禮拜俾起上個禮拜好左好多啊!!!
起碼長官無有0900鬧到1700啦!!!
但系都有長官鬧我地既時候啊!!!
我地俾長官鬧左3個鐘左右啦!!!
但我都覺得好好啦!!!
今日都有5分鐘俾長官讚我既時候啊!!!
哈哈!!!
但都長官俾鵝左我三四次啊!!!
放前長官叫我地組全部要重寫報告啊!!!
所以下個禮拜要交8篇報告啊!!!