今日翻學前同左啊彭,啊楊,啊飛玩左等P先翻學幫手啊!!!
之後一直到3點半都系向學校幫手啊!!!
放學唸一陣想玩P啊!!!
結果都系無玩啊!!!
之後就翻屋企啊!!!
翻到屋企之後見到交安個頂帽爛左啊!!!
之後左去買個頂帽啊!!!
感就用左我60蚊啊!!!
天日又要去香港交通安全隊既基本訓練員專章訓練班啊!!!
希望5好俾長官鬧啦!!!
哈哈!!!