今日都系翻學啊!!!
我覺得物理好悶啊!!!
其他科都ok啊!!!
總有Miss Wong問我地D交安927去5去幫手搞攤位遊戲啊!!!
我同啊飛,USB,啊楊都話去幫手啊!!!
總有問我地去5去考章分系升旗章,高級章啊!!!
其實我想兩個章都去啊!!!
但系都系同日舉行啊!!!
所以我都5知點好啊!!!
希望快D有答案啦!!!
哈哈!!!