今日去左HGC同HKBN既公司啊!!!
感就做左我一個上午啦!!!
下午向屋企溫考章既野啊!!!
總有磨左步操皮鞋同燙左制服啊!!!
總有13個鐘就要考香港交通安全隊既基本步操訓練員專章啊!!!
希望考到啦!!!