今日既香港交通安全隊既基本步操訓練員專章既考試日子啊!!!
今日去到檢查完制服就影大合照啊!!!
之後就開始考試啦!!!
上午考左筆試啊!!!
下午就考叫口令同教授動作啊!!!
其他時間都系無野做啊!!!
到左4點左右就叫左7個落操場啊!!!
包括我,啊飛,USB都落左去啊!!!
話俾我地知我地7個都5合格啊!!!
之後叫我地向一年努力練習啊!!!
下年再黎啊!!!
之後叫我地走啦!!!
之後我同啊飛,USB,啊坤上左問啊sir點解我地5合格啊!!!
啊sir話我無講到right turn既野啊!!!
我就好5明啦!!!
我明明講right turn既野啊!!!
其實真系覺得考官系玩針對啊!!!
聽完解釋更加之5開心啊!!!
算啦!!!
下年再去考啦!!!
對5住各位令你地失望啊!!!
真系對5住啊!!!
|