今日系2009-2010既開學日啊!!!
今日7點半出門口啊!!!
但5知點解今日俾平時遲左個3字到學校啊!!!
今年我讀3E班啊!!!
但5同啊楊,肥鋒一班啊!!!
有D覺得悶啊!!!
今年我班主任系Miss葁同之前坐圖書館資源室個個啊sir做我班班主任啊!!!
今日多數都系Miss葁講多啊!!!
翻學之後Miss Wong叫左上年既個學生之星去找佢啊!!!
我地等左佢半個鐘啊!!!
佢叫我今年做學生之星既總組長啊!!!
之後就翻屋企啦!!!
更地改左交安既啊sir俾我個份報告啊!!!
總有5日就要考章啦!!!
希望考到啦!!!
哈哈!!!
|