今日上課都OK啦!!!
但系我覺得生物有D悶啊!!!
其他科都OK啦!!!
中午出左去食飯啊!!!
同啊彭,肥鋒,Harry,成哥,軒哥,飛哥一起食啊!!!
1點鐘左右就翻左學啊!!!
等到差5多2點半就開始練歌啦!!!
直至都差5都4點都系練習啊!!!
之後去左7-11買左D野食啊!!!
之後翻屋企啦!!!
哈哈!!!