Joannachiu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 



 

Joannachiu
暱稱: 蟲蟲
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 :: 
遺忘了的小角落...
2007-05-29
2007-05-21
2007-05-17
2007-05-16

:: 日誌分類 :: 
全部 (311)
蟲蟲日記 (44)
未分類 (267)

:: 訪客留言 ::
 

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
maggie
聽側田唱音樂會重溫!!...
田田blog
晴xanga
感動MV(GOOD啦!!!)側田...

:: 站內搜尋 ::
 

2007 年 4 月 20 日  星期五   晴天


2007-04-20

 

 

就考試啦!奸爸爹!

就考試啦!唉...但都係冇乜心機溫書!

主baba俾d力量我!我要專心呀!唔想俾部電腦打敗!

今日天氣都ok! d雲好令啦!成日望住個天!發夢!哈~

朝早好趕咁走左!冇遲到!時間剛剛好!上埋去都得!

又係雲!太愛望住個天啦!望住佢就咩唔開心都唔見曬!

好輕鬆呀!之前緊張既心情都唔見曬!

落去早會!好曬呀!就暈啦!

宗教堂=傾計堂!同嘉慧佢地咩都傾一餐!哈~

世史堂聽下書,睇下野之後又抄下野就一堂啦!好充實!

小息係圖書館當值!好唔得行啦!

音樂堂訓左好內!成半堂都係訓教!爽呀!

小息想去圖書館,行到去都夠鐘都LU!最尾都係冇去到!

英文堂好悶!傾下計,執下野就一堂啦!

LUNCH圖書館搞掂!

MATH好俾心機聽書!不過好眼訓!HEA左陣!

中文堂聽人小組分享。都幾搞笑!

之後派野,好多人!好亂!好好笑呀!

放學圖書館...之後落去搵龜仔...HEA到6點肚餓買野食!

呢排唔知搞乜!成日肚仔餓!都唔知係咪肚生蟲!哈~

6點幾返到去...早知唔聊佢!嘈得好行!

聽完佢講之後對你既信心有D動搖!到底邊個岩邊個錯?

混亂!我係咪蠢左?信錯人?而家仲要同人咁薑!好煩啦!

岩岩個心仲係晴天嫁!而家又落雨又行雷咁!好混亂啦!

唔該主BABA俾D力量我行完而家呢段路呀!

唔想自己唔開心都唔想身邊所有人唔開心!

正係想件事快快趣趣完!

呢件事令我明左好多野!

原來有D野係永遠都搞唔掂係...

一D唔關你事既野就唔好理!

如果唔係只會令到自己受埋一份!

我呢D小人物玩唔起!朋友係D咩?

唔想俾人嘈都唔識點嘈人!

正係想世界太平姐!

而家咩都唔理!搞掂個考試就咩都得!

A 100  




2007 年 4 月 19 日  星期四   晴天


2007-04-19

 

 

換季啦!

天氣晴朗...間中有d雲仔飄過!正!

今日好早就起左身!呵~

好多時間用!食埋早餐都得!正呀!

好早返到學校,上左去傾計仔...

閱讀堂係圖書館睇英文書。10個字有9個字都唔識讀!

係咁問熒火點讀!哈~最後都讀曬一本書仔!嘻d-v-b:

英文堂講考試既野!都有聽!明明地咁啦!...

中史堂又係抄抄抄...聽聽聽!好俾心機哦!d>0<b"

小息悶悶的...談談天...就完啦!

ALL佬堂抄野,講野同笑!---完---

小息又係冇乜野做。

物理堂聽書...發覺自己好似有d豆雞咁!點算?驚驚...聽左一陣...

MISS話休息...訓左半堂!爽呀!

LUNCH同嘉,晴食。同嘉嘉一碟飯!好勁呀!食曬一碟!

走人果陣見到BILLY同我SAY HI!個動作好搞笑!

好似同緊個大佬SAY HI咁!哈~行左陣買左包糖!好味呢~!

同BOWIE行返學校!下晝MATH堂好努力咁聽書!

呀SIR派左考試果D野!

問呀SIR係咪讀熟果份大考都會合格點知呀SIR話我發夢!d=.=b"

落堂果陣唔知邊個MISS拎左D朱古力請我地食。

好味呀!食完食埋一村果份!哈~薜經又請我食汽水糖!

有佢地兩個真係好!日日都有野食!HAHA!!!

中文堂冇帶書!同嘉慧,一村佢地講下笑下就一堂啦!

放學去左電腦室hea左一陣之後打排球!超勁!

我一野打左落垃圾桶。

4點9走人...同龜HEA到6點半返屋企。

返到屋企做專題!都做得7788LU!哈哈哈~

A 039  藍天加雲仔...  A 045  

A 043  好愛呀!d>w<b

A 054  爆炫先生的排球!