換季啦!
天氣晴朗...間中有d雲仔飄過!正!
今日好早就起左身!呵~
好多時間用!食埋早餐都得!正呀!
好早返到學校,上左去傾計仔...
閱讀堂係圖書館睇英文書。10個字有9個字都唔識讀!
係咁問熒火點讀!哈~最後都讀曬一本書仔!嘻d-v-b:
英文堂講考試既野!都有聽!明明地咁啦!...
中史堂又係抄抄抄...聽聽聽!好俾心機哦!d>0<b"
小息悶悶的...談談天...就完啦!
ALL佬堂抄野,講野同笑!---完---
小息又係冇乜野做。
物理堂聽書...發覺自己好似有d豆雞咁!點算?驚驚...聽左一陣...
MISS話休息...訓左半堂!爽呀!
LUNCH同嘉,晴食。同嘉嘉一碟飯!好勁呀!食曬一碟!
走人果陣見到BILLY同我SAY HI!個動作好搞笑!
好似同緊個大佬SAY HI咁!哈~行左陣買左包糖!好味呢~!
同BOWIE行返學校!下晝MATH堂好努力咁聽書!
呀SIR派左考試果D野!
問呀SIR係咪讀熟果份大考都會合格點知呀SIR話我發夢!d=.=b"
落堂果陣唔知邊個MISS拎左D朱古力請我地食。
好味呀!食完食埋一村果份!哈~薜經又請我食汽水糖!
有佢地兩個真係好!日日都有野食!HAHA!!!
中文堂冇帶書!同嘉慧,一村佢地講下笑下就一堂啦!
放學去左電腦室hea左一陣之後打排球!超勁!
我一野打左落垃圾桶。
4點9走人...同龜HEA到6點半返屋企。
返到屋企做專題!都做得7788LU!哈哈哈~
藍天加雲仔... 晴
好愛呀!d>w<b
爆炫先生的排球!
|