Joannachiu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 



 

Joannachiu
暱稱: 蟲蟲
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

:: 最新日誌 :: 
遺忘了的小角落...
2007-05-29
2007-05-21
2007-05-17
2007-05-16

:: 日誌分類 :: 
全部 (311)
蟲蟲日記 (44)
未分類 (267)

:: 訪客留言 ::
 

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
maggie
聽側田唱音樂會重溫!!...
田田blog
晴xanga
感動MV(GOOD啦!!!)側田...

:: 站內搜尋 ::
 

2007 年 4 月 23 日  星期一   晴天


2007-04-23

 

 

 

   累累累!!!

唉...今朝5點幾就起身溫書啦!

冇計啦!平時又唔多溫書喎!而家唯有臨時抱佛腳啦!

加油!加油!加油!GO!GO!GO!

溫到差唔多7點已經有D頂唔順啦!好眼訓!

MAMI又唔俾人飲咖啡喎!話驚我胃痛!

算啦!頂硬上!只不過係一日半日訓唔夠姐!

難唔到我蟲蟲既!哈~

塔緊車返學果陣毛啦啦落大雨!正!正!正!影相相!

不過部野都野得唔多好!好討厭落雨天呀!

次次落雨都會好黑仔嫁!討厭!討厭!討厭!

返到學校勁大雨呀!成對物濕曬!變左落湯[[蟲]]!

濕淋淋咁!好唔舒服呀!

上到去溫書!都唔係點溫得到!因為實在太眼訓啦!

考啦!超眼訓!一路黑一路做!MISS運吉吉的!

毛啦啦寫多左20分鐘!之後又改返得返5分鍾做!白痴的!冇得訓!

電腦堂上下網,HEA下,悶下就過左啦!

小息都唔知做左D乜!好悶啦啦啦啦啦....

MATH至知考試果兩張野唔見左!FCM呀!

俾呀SIR串完一論冇野LU...聽書!都聽唔入腦!累!

BIO堂好自由喲!正係度下高,磅下重同埋測下脂肪就一堂啦!

呀哈~高左!不過冇肥到!SO HAPPY!

LUNCH同嘉嘉佢地食!好憎魚毛佢!

祈禱會!無奈...

下晝英文堂,一班40人差唔多20人都訓曬教!好搞笑!

普通話聽MAN MAN唱歌...有D無奈TIM!

放學HEA左陣...之後又去梨木HEA多陣就走啦...

6點幾返到屋企!好眼訓呀!頭暈暈咁!

A 152  昨日既壞天氣!A 158  考試張野!A 159  

A 166  我的大頭相!A 167  邊個呢?訓教!!!

A 183  下雨天!A 185  好大雨bo~(係小巴果陣影的!)

A 187  好大舊黑雲!A 219  太陽啦!

 

A 228  爆炫先生!A 229  d>W<b"A 231  

A 232  KAKA(傻包包)A 235  

A 240  日落啦!A 241  




2007 年 4 月 21 日  星期六   晴天


2007-04-21

 

 

 

        悶...

今日好遲至起身!

補返星期一至五未訓既時間!哈~

今日個天冇之前幾日咁令啦!

好多雲積住曬!藍天唔見左!

好似我d心情咁!複雜!混亂!

仲未諗清楚呀!邊個岩邊個錯?

咁如果真係佢錯我又可以做d咩?

唉...唔知呀!好煩啦啦啦啦啦啦啦啦啦...

成朝都唔知做乜!明明話唔可以俾電腦打敗嫁ma!

點知細佬開左!忍唔住玩左成朝!

都係唔知玩左d乜!正係同嘉傾計!悶悶地...

下晝諗住的起心肝溫書嫁啦!

點知如小姐毛啦啦call我叫我出街!

橙小姐又話出喎!

如成幾個月都冇見!橙三年都冇同佢去過街,所以都係出左去!

冇蚊蚊出街!dTWTb"慘慘!

三個傻婆一路行一路講!好開心!

冇乜蚊!正係影貼紙相!都幾令!d>3<b"

之後陪佢地行街街...6點幾call隻龜出泥...

佢又送我塔車返屋企...俾佢話我傻!

影相影上隱!痴線的!

A 127  壞天氣,壞心情!A 130  兩個傻婆!

A 140  我同龜仔!

A 142  通去未來的黃金隧道!

 

A 150  無聊相相...