累累累!!!
唉...今朝5點幾就起身溫書啦!
冇計啦!平時又唔多溫書喎!而家唯有臨時抱佛腳啦!
加油!加油!加油!GO!GO!GO!
溫到差唔多7點已經有D頂唔順啦!好眼訓!
MAMI又唔俾人飲咖啡喎!話驚我胃痛!
算啦!頂硬上!只不過係一日半日訓唔夠姐!
難唔到我蟲蟲既!哈~
塔緊車返學果陣毛啦啦落大雨!正!正!正!影相相!
不過部野都野得唔多好!好討厭落雨天呀!
次次落雨都會好黑仔嫁!討厭!討厭!討厭!
返到學校勁大雨呀!成對物濕曬!變左落湯[[蟲]]!
濕淋淋咁!好唔舒服呀!
上到去溫書!都唔係點溫得到!因為實在太眼訓啦!
考啦!超眼訓!一路黑一路做!MISS運吉吉的!
毛啦啦寫多左20分鐘!之後又改返得返5分鍾做!白痴的!冇得訓!
電腦堂上下網,HEA下,悶下就過左啦!
小息都唔知做左D乜!好悶啦啦啦啦啦....
MATH至知考試果兩張野唔見左!FCM呀!
俾呀SIR串完一論冇野LU...聽書!都聽唔入腦!累!
BIO堂好自由喲!正係度下高,磅下重同埋測下脂肪就一堂啦!
呀哈~高左!不過冇肥到!SO HAPPY!
LUNCH同嘉嘉佢地食!好憎魚毛佢!
祈禱會!無奈...
下晝英文堂,一班40人差唔多20人都訓曬教!好搞笑!
普通話聽MAN MAN唱歌...有D無奈TIM!
放學HEA左陣...之後又去梨木HEA多陣就走啦...
6點幾返到屋企!好眼訓呀!頭暈暈咁!
昨日既壞天氣! 考試張野!
我的大頭相! 邊個呢?訓教!!!
下雨天! 好大雨bo~(係小巴果陣影的!)
好大舊黑雲! 太陽啦!
爆炫先生! d>W<b"
KAKA(傻包包)
日落啦!
|