今日好晏先捨得lain起身!
家因同龜仔傾得好唔開心!
講自己諗既野出泥都唔得!你岩曬囉!
喊左好內!搞到個頭好痛!
7點半先斯斯然咁起身!
好晏至捨得出門口!感謝主!冇遲到!HEHE...
早會之後俾黃SIR叫左F.3留低。UP左一論野!唔知咩事!
呆-------d*0*b就泥暈啦!又[[谷]]又熱!
返課室!OH~冷氣!I LOVE U!哈哈哈~
黃SIR鬧完上中文堂又鬧!!!唔知做乜!冇理到!因為都唔關我事!呵~
英文堂轉左聽講座!都學到好多野!個C班既男仔好搞笑!
小息同伽仔,呀蕫傾計!伽仔都覺得佢地唔岩!點解要我講SORRY?
冇野呀?我冇錯!冇理由要講!
化學堂又係果個新呀SIR!平時果張好好訓既桌唔知點解今日訓極都訓唔著!傻左!
上上下堂MAGGIE毛啦啦喊!唔好喊啦!D野慢慢就應該冇事嫁啦!
小息又係呆...MATH堂SD野!哈~勁沙膽!係廖SIR堂SD野!
呀SIR以為我做緊數!哈哈哈~
LUNCH同MAGGIE,呀FUNG,BILLY,肥僖,傻琪仲有KEN FUNG一齊食!好搞笑!
一路食一路笑!食到4周圍都係!影左傻琪既得意相!遲D先放返D相啦!d^v^b"
食完一齊返去。下晝家政堂!整[[咕信]],冇心機!
ART堂畫公仔!唉...次次都係我猜輸!次次都要我拎野!可惡也!
又係咁同錢錢,老鼠頭佢地傾計!好搞笑呀!哈~
放學...唔知佢想點!SORRY係講左!唔係心想講!咁不如唔好講!
而家邊個岩邊個錯呀?我冇錯做咩要就你?冇野呀?
返屋企!喊~頭又痛!
唔知你想點囉!點解次次都係咁!
唔想再煩啦!
MAMI6點幾返左泥同BABA覆完診!
呵呵呵~BABA個病好返曬!感謝主哦~
I LOVE U!
不過都係講唔到BABA唔食煙!唉...
希望主BABA幫他一把! |