Joannachiu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 



 

Joannachiu
暱稱: 蟲蟲
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 :: 
遺忘了的小角落...
2007-05-29
2007-05-21
2007-05-17
2007-05-16

:: 日誌分類 :: 
全部 (311)
蟲蟲日記 (44)
未分類 (267)

:: 訪客留言 ::
 

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
maggie
聽側田唱音樂會重溫!!...
田田blog
晴xanga
感動MV(GOOD啦!!!)側田...

:: 站內搜尋 ::
 

2007 年 4 月 18 日  星期三   晴天


好天氣,好心情!I LIKE!

 今日好晏至起身!臨出門口先唔知個銀包飛左去邊!FCM呀!

已經好趕嫁啦!仲要唔見埋個銀包!好火呀!

搵唔到!冇計!叫BABA俾錢我!拿拿林出門口!

飛的的...一上車就狀到個頭!好失敗!

條友都唔知係咪既!識可風又唔識李炳喎!可惡!!

返到去時間岩岩好!不過冇時間放書上去!

週會!覺得成班呀SIR傻曬!睇書好過!

英文堂派左D考試既野!唔經唔覺就要考試啦!

上次考得咁差!呢次一定要的起心肝!努力考好佢!

叫一村幫我畫茶壺!點知佢話話下茶壺係到唱

:[[我是個茶壺肥又矮呀...']]唱極都係果句!好笑~d^v^b"

小息圖書館...罰蚊蚊!$1!之後借書...同龜&嘉佢地玩。

又係到唱茶壺!哈哈哈~

PE堂又係CHA CHA CAH...好累呀對腳!不過好搞笑!成日都唔知轉左去邊!

小息呆呆地渡過~~

地理堂又係同嘉慧,FUNG,一村咁傾計!

上上下堂毛啦啦見到飛機雲!今日個天好令!搞到D心情令曬!

拎左電話出泥...靜雞雞影左!不過唔係咁清!

藍天白雲,陽光普照!好天氣,好心情!I LIKE!

下晝返屋企食...MATH堂又係呆呆下咁就過左!

一村出去做數,用左個好難既方法!之前果D已經唔明而家更加...滴汗!

中文又係傾計!...放學搵爺爺教我做電腦功課!

點知佢又叫第二個教我喎!3唔識7咁!仲要係男既!玩野呀?!?

幾經辛苦終於搞掂左份功課!THX"~

之後無無聊聊咁...打下波又傾下計!

5點半閃人...又行路~龜送到我去門口就走左LU。

眼係用泥睇野既!你啤同望都唔識分就唔好出聲啦!對眼唔用泥睇野咁就不如生係PAT PAT到啦!

←飛機雲(一條線仔,好難睇到!)藍天!GOOD!d^v^b"

藍球場之決戰...呵~...陽光普照!OH YEAH!

d^w^b~I LIKE...專心上堂的同學們!哈~

  

 




2007 年 4 月 17 日  星期二   晴天


邊個岩?

 

今日好晏先捨得lain起身!

家因同龜仔傾得好唔開心!

講自己諗既野出泥都唔得!你岩曬囉!

喊左好內!搞到個頭好痛!

7點半先斯斯然咁起身!

好晏至捨得出門口!感謝主!冇遲到!HEHE...

早會之後俾黃SIR叫左F.3留低。UP左一論野!唔知咩事!

呆-------d*0*b就泥暈啦!又[[谷]]又熱!

返課室!OH~冷氣!I LOVE U!哈哈哈~

黃SIR鬧完上中文堂又鬧!!!唔知做乜!冇理到!因為都唔關我事!呵~

英文堂轉左聽講座!都學到好多野!個C班既男仔好搞笑!

小息同伽仔,呀蕫傾計!伽仔都覺得佢地唔岩!點解要我講SORRY?

冇野呀?我冇錯!冇理由要講!

化學堂又係果個新呀SIR!平時果張好好訓既桌唔知點解今日訓極都訓唔著!傻左!

上上下堂MAGGIE毛啦啦喊!唔好喊啦!D野慢慢就應該冇事嫁啦!

小息又係呆...MATH堂SD野!哈~勁沙膽!係廖SIR堂SD野!

呀SIR以為我做緊數!哈哈哈~

LUNCH同MAGGIE,呀FUNG,BILLY,肥僖,傻琪仲有KEN FUNG一齊食!好搞笑!

一路食一路笑!食到4周圍都係!影左傻琪既得意相!遲D先放返D相啦!d^v^b"

食完一齊返去。下晝家政堂!整[[咕信]],冇心機!

ART堂畫公仔!唉...次次都係我猜輸!次次都要我拎野!可惡也!

又係咁同錢錢,老鼠頭佢地傾計!好搞笑呀!哈~

放學...唔知佢想點!SORRY係講左!唔係心想講!咁不如唔好講!

而家邊個岩邊個錯呀?我冇錯做咩要就你?冇野呀?

返屋企!喊~頭又痛!

唔知你想點囉!點解次次都係咁!

唔想再煩啦!

MAMI6點幾返左泥同BABA覆完診!

呵呵呵~BABA個病好返曬!感謝主哦~

I LOVE U!

不過都係講唔到BABA唔食煙!唉...

希望主BABA幫他一把!