今日7點1起左一陣身!諗住係張床到lan多5分鐘至起身!
點知訓訓下訓多左半個鐘!拿拿淋起身!8點至換33。
時間夾得岩岩好!返到學校仲可以上去放野!呵呵~
宗教堂係到睇書!好悶啦!一路係到睇150CM LIFE!好搞笑哦!
世史堂冇野做!MISS周代堂!唉...又唔掉得位喎!真慘!好悶哦!
小息圖書館HEA下...玩下就過左啦!
音樂堂好眼訓呀!PA左係到訓左一陣!俾MISS叫起身答野!
唱左首好搞野既歌!收音機~哈!成堂都係到發夢!累!
小息又冇去到圖書館...悶悶的!
英文堂好悶!對答案!一村無無聊聊咁係到畫刷膠!哈~
畫左個好醜樣既公仔!同佢合作畫多左個!之後自己又畫左個!
有3個咁多!呀哈~有個好似MAGGIE!好得意!有個似班主任!好搞笑!
下晝同熒火一齊先晏...魚包包!好腥呀!難食!熒火D送好味D!
下晝上MATH堂冇書!譚小龜又話借俾我!鳴...罰抄400次!我暈啦!
中文堂MISS都係冇返!哈!影相!YUENYEE同膠樽好搞笑!
同佢地玩真係好開心哦!影左好多相相...
放學果陣毛啦啦鬧左魚毛一餐!都唔知邊到泥既火!
放學係圖書館HEA!係咁影相!好搞笑呀!
當完值落左去睇佢地捉其...之後同佢地打波!
好痛呀!打到隻手紅曬!不過好好玩!
打到最後對鞋都爛埋!好搞笑!
|