Joannachiu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 



 

Joannachiu
暱稱: 蟲蟲
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 :: 
遺忘了的小角落...
2007-05-29
2007-05-21
2007-05-17
2007-05-16

:: 日誌分類 :: 
全部 (311)
蟲蟲日記 (44)
未分類 (267)

:: 訪客留言 ::
 

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
maggie
聽側田唱音樂會重溫!!...
田田blog
晴xanga
感動MV(GOOD啦!!!)側田...

:: 站內搜尋 ::
 

2007 年 5 月 10 日  星期四   晴天


2007-05-10

 

琴日冇打...今日打返啦!^^

琴日悶悶地咁過。好鬼早就返到去。

PE堂果陣考試!打手球!好好玩呀!玩到傻曬!嘻~

放學之後去左可陰跟D[[藍]]亞婦女學野!

果堂學穿珠仔...MISS TAM話我果條都幾令!呵~

好開心TIM!不過D人唔識有D驚驚...搞到手震震咁!

大約5點幾就學完!返屋企果陣坐校長車!驚驚地咁...

不過都傾左D計既!HEHE...

返到屋企仲係穿珠仔!

今日好晏先起身!因為琴晚俾D蚊蚊針到好慘!d>n<b

今日上堂都係烏下烏下咁!

上英文堂默書...唔記得左!希望合格啦!

中史堂帶錯書!傻既!帶左西史書!發緊夢!

小息練稿...真係讀得好麻麻...

ALL堂訓左好內!哈~精神返D啦!

物理堂落左去電腦室搵資料。不過大家都冇心機搵既!

係咁上第二D網!呵~

下晝食包包!新口味都OK呀!

MATH堂訓左成堂咁制!

中1文堂傾計仔~

放學落左荃灣買眼鏡。又深左好多!

唉...一年都唔夠就深左百幾度!失敗!

THX MAGGIE陪我買眼鏡!呵呵呵~

6點幾返到屋企...細佬唔知發咩脾氣!唔理佢啦!

訓左陣...起身之後同呀妹睇片...什麼戀愛女王...

都幾好睇既...不過個男主角就唔多令仔!

之後去左煮野食!煮蛋果陣拎左隻超大碼蛋蛋!

哈~一開發現原來係雙黃既!超開心呀!

咁大個女都未試過!HEHE...

A 703  A 710  A 717  A 718  A 722  A 728  A 731  A 733  A 734  A 736  A 737  A 739  A 740  

A 745  A 750  A 754  A 755  A 066  




2007 年 5 月 6 日  星期日   晴天


2007-05-06

 

悶!

這兩天可是難得的假期!

原本可以逛街,在外風流快活

在街玩盡吃盡的...

可惜...可惜我的蚊蚊一早花光光了!

現在正處於缺錢的狀態!OMG!

母親節的禮物怎麼辦???

怪只怪自己大洗!~哇哇哇...

真是要好好學習一下如何理財了!

今天9點半起身...花了半小時梳洗!

10點溫書...溫了不足1小時就心散了!

然後都是不停地吃吃吃...遲早變肥婆!

一個早上就這樣過了!

下午不知哪裡來的雅興...竟拿起畫筆畫畫...

原想沒錢買禮物給MAMI也可畫張卡...

可惜畫工真的不見得人!連幼稚園的水平也沒有!

失敗!

畫完畫後就無無聊聊地看電視,玩電腦!悶!

就是這樣過了我大好的假期了!哇哇哇...

A 590  A 593  A 604  A 608  A 612  A 615  A 617