琴日冇打...今日打返啦!^^
琴日悶悶地咁過。好鬼早就返到去。
PE堂果陣考試!打手球!好好玩呀!玩到傻曬!嘻~
放學之後去左可陰跟D[[藍]]亞婦女學野!
果堂學穿珠仔...MISS TAM話我果條都幾令!呵~
好開心TIM!不過D人唔識有D驚驚...搞到手震震咁!
大約5點幾就學完!返屋企果陣坐校長車!驚驚地咁...
不過都傾左D計既!HEHE...
返到屋企仲係穿珠仔!
今日好晏先起身!因為琴晚俾D蚊蚊針到好慘!d>n<b
今日上堂都係烏下烏下咁!
上英文堂默書...唔記得左!希望合格啦!
中史堂帶錯書!傻既!帶左西史書!發緊夢!
小息練稿...真係讀得好麻麻...
ALL堂訓左好內!哈~精神返D啦!
物理堂落左去電腦室搵資料。不過大家都冇心機搵既!
係咁上第二D網!呵~
下晝食包包!新口味都OK呀!
MATH堂訓左成堂咁制!
中1文堂傾計仔~
放學落左荃灣買眼鏡。又深左好多!
唉...一年都唔夠就深左百幾度!失敗!
THX MAGGIE陪我買眼鏡!呵呵呵~
6點幾返到屋企...細佬唔知發咩脾氣!唔理佢啦!
訓左陣...起身之後同呀妹睇片...什麼戀愛女王...
都幾好睇既...不過個男主角就唔多令仔!
之後去左煮野食!煮蛋果陣拎左隻超大碼蛋蛋!
哈~一開發現原來係雙黃既!超開心呀!
咁大個女都未試過!HEHE...
|