琴日12點半出門口...SORRY呀嘉嘉,又遲到!
出到去都仲有好多時間正...之後去左睇野。
去左ELLA睇MATHER'S DAY既禮物。
買左條電話繩俾媽咪...喵喵~都幾得意!
之後返教會。去到聽左一輪野之後好眼訓呀!
企係到都可以訓得著!超勁呀!差D仆低!
不過講見証果陣冇訓到,好認真咁聽!
5點幾早走...走左去搵龜...去左荃廣。
見到爆炫先生一齊行...又俾佢玩!慘慘的~
行左去碼頭...見到個日落!
又要唱返句夕陽無限好~WO WO WO...
哈哈哈~影相影相!好令呀!
7點返左屋企之後去買畫紙。
畫卡卡...返到屋企就開工啦!
好俾心機咁畫!由7點半畫到10點!畫足2個半鐘!
畫到唔記得食晚餐!勁!不過都係畫到好醜!
幼稚園的畫工~哈哈哈~
媽咪12點幾先返到泥...
送左D禮物俾佢!好開心咁!HEHE...
今日起身就執屋...執完之後食野!
M記...一食完就爆飛之!搞錯!
下就HEA下HEA下咁...好悶!
一陣做功課!
|