好悶好悶ar!!!夠竟我要等到幾時ar?so sorry~很不喜歡等待的感覺...很辛苦~為何我總是等待呢?
各位dearest ge組員.....
下星期12/11 ge義工聯席......大家務必出席ar!!!!又係去我學校True Light ar~wakaka.....記得一定要去ar!!!
by Joey n.n
To 有Joey's Diary XP ge人......我呢個diary冇野睇ga....因為我全部都係私人ge post....要睇就睇我xanga la~wakaka.....不過間中都會post public ge~kee*......來多d我ge Diary XP la~hehee:]