| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 15 日 星期一  |
| 2009-06-15 | 分類: 我的日誌~ | 今日考 Eng. Exam
Reading 同Writing好easy
但Storybook Exam 最尾個part
我完全不適答
最後亂答一通....
唉~TAT
到第2個小息
我同Charles講左一句野
Charles就拿我D野走
當然我搶回來La~
但Charles就用一盒粉筆畫我ge包包
我一手拿走我D野跑去女廁
Charles就係咁追我
TAT 天呀~!!
Charles你係5係人黎ga??
只係講了那一句
你就嬲到咁...
我下次5講...T33333T
嗚....我可憐ge包包
你好苦呀...
竟然被Charles弄到這樣...
來~錫錫~T33333333T
可惡的Charles~!?
我不會放過你的~!!
你竟然對我心愛ge包包做出呢種行為...
太可惡了...
對了~
說起Exam~
我想起Maths Exam..
最尾個題Maths題
亞美好似係答了"1分鐘,因為有緣相見"
= 口 =b (豎起拇指) 强呀~!!
咁都答得出...
= v =b 5俾個Good你都5得呀...
| | 發表時間:2009-06-15 02:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 89 | »
|