| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 8 日 星期一  |
| 2009-06-08 | 分類: 我的日誌~ | 嗯.... - -
今天真是一件令我對男生的看法有所改觀
上完科學堂便是第一個小息
回到課室後
看到很多人圍住我的桌子
我便感到好奇
突然宝珠佢尖叫
我覺得好奇但5係好想知道發生咩事~ (冇錯~! 因為我懶 XDDD)
走到去先知道原來「小强」係度吹冷氣
我叫人去捉走佢
女仔就係咁尖叫
驚訝ge係男仔都係咁狂叫@0@" (亞美都係咁尖叫,好似同宝珠決鬥邊個大聲D咁)
我汗...
我從未見過有男仔驚到連亞媽姓咩都5知咁Lor...= 口 =
「小强」啫...
又5係老鼠...
最後我踏死了「小強」(對不起,為了不再令女生係咁尖叫同男仔係咁狂叫,我要消滅你~)
拿紙巾把它拋出窗口
然後去洗手~
事件就這樣完結了(當然大家都話我好勁,不怕「小强」)
但我5明Lor...
區區一隻「小强」
竟然驚到咁
如果個隻係老鼠ge話
5係驚到死咁
還要可能入青山都未定@@"
唉~
可以二個字來講﹕
廢物!
今天畫了這幅圖XDDD
不過我覺得好怪@@"

| | 發表時間:2009-06-08 03:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 89 | »
|