18/2
今日一起身便是1:30~3~
我起身沖涼搞掂哂d野之後
出街!太悶了~3~
去左搵小君^_^
再叫豬瑋同我睇戲!_!
蘇乞兒實在太好睇了^_^
聽到有人講觀塘變左關塘囉
笑到我死..
可惡的她唔認重要屈我..
話我講錯藍田...
真係想斬死佢...
之後番左藍田接小君放工..
同小君回我家睇見鬼10...
笑爆咀-3-之後小君走了~
同子健,羅成去飲酒/3\
好難頂>3<笑死我了~3~
之後番我家..
4點9訓左..
6點比子健叫醒-0-
話去飲早茶!!
可惡到極!!!!
3個傻佬飲到7點9走了~
我番家訓..佢地都係..
訓到1:30..
右比人電話嘈醒了!_!
|