今天放學同高佬去左『自修室』
玩左好耐...
不過玩完番左家!!
食完飯再出去接小君放工~
果到d人好似好惡咁.___."
但係我唔怕v_____v"
等到小君放工便走了~
唔搭車~行上地鐵站....
見到梁繼明!!!嚇死我...
佢用懷疑既目光望住我同小君....
我古到佢唸乜- -"
之後行左好耐!!
好熱好攰(早知搭車啦/口\")
去到啜啖先買野飲!
跟住去m記坐左陣就回家了~
小君見到人地d野跌左
第一個反應真係好智障!_!
話怕人地d野窄死佢...
笑到我kai左^_^
之後便同小君88
回家了~
今天回憶是開心,有趣的v_v" |