因解呢兩日太忙了~3~ 星期六 番工..番到11點~3~ 之後就同fd出左去飲酒/3\ (係學校門口尿尿- -v") 之後去到6點幾先訓.. 訓左兩個鐘... 星期日 起身沖涼刷牙見家長!!! 石惡既家長日搞到我無得訓!!! 頂頂頂\口/" 見完家長去了睇戲! 睇完回家後太攰了~ 訓到十一,二點...先起身 再訓到第二日早上 星期一番工.. 由於有人射波... 搞到我要收尾... 12:05分先回到家/...\" 聽日上堂實訓死了/口\" 點算!!!
好悶呀今日!_! 無番到學... 想去搵小君去食lunch右見到miss,,, 所以無同到佢地食.. 去左同高佬佢地食@v@! 好飽... 之後去左網吧搵billy-.- 玩左一陣.. 好無聊囉~ 去左搵小君同魚~3~ 陪佢地行左陣街!_! 之後我去左油塘hea了~ ^_^期待無天都擁有你的問候
今日去左番工!! 好攰呀/口\" D野好似做極做唔完咁既- -? 聽日放假^_^ 唔知邊個同我出街呢~3~?
今天去左椰林閣! 見到碟王! 放學後去左聽jym的講座! 5點等到6點!!! 6點聽到9點!! 真係悶q死我了~3~ 3到係咁食野.. 太餓了-.-"
2/2 今日唔洗番工-.,- 陪左小君去開戶口^_^ 等左好耐好耐... 之後去左搵koey~ 我學左隻新舞@v@! 好正!_! 不過koey佢地係咁笑我... 真係唔知有咩咁好笑 \3/"