會過去的-許志安
早知一定與你分手 最愛往往難以相廝守 愛過你之後 我怕沒然後 原來寂寞 沒有你的問候 用誰來平復也不夠 你似個 最窩心的缺口 沒有這犧牲 怎可讓你我得救 每個劫數 時間會善後 以往那轟烈 漸漸會變溫柔 長年累月 就算你多念舊&wsp......(閱讀全文)
Today
really disappointed
really angry
but we all know the competition was finished
no one can change the result while everyone are super angry
cause we try all our best to perf......(閱讀全文)
學界女羽C grade次名出線呀~
我地下星期要更加加油...
PS Ann2唔好唔開心la!我地要加油~打低"重量级"=]
This Is Me~Demi Lovato+ Joe Jonas
"I've always been the kind of girlThat hid my face So afraid to tell the world What I've got to say But I have this dream Bright inside of me I'm gonna le......(閱讀全文)
點解我升左F2之後禁黒仔
D老師十個有九個都係衰?!
POOR ME!!!
YEAH~
today is my birthday
many people wish me "happy birthday!"
Thx all of you~
~Martha
~DADDY
~MAMMY
~Vanly
~Chole
~Jan2
~Dawn......(閱讀全文)
hehe
EXAM終於完la
太好la
不過
我既工人姐姐入左醫院
佢辛苦到落5到床
我好擔心佢呀
但係
今晚
我可以去探佢la
我重親自煲粥添(=]我既第一次~......(閱讀全文)
2009係幾日前已經完左LA
一切既野都變成過去LA
2009年~
對於我黎講
係平凡既一年
只係開始習慣一個人既孤獨
一個人既寂寞
2010要重新開始
努力為自己既將來打算...
PS 考試開始LA
要為2010建立一個好開始=......(閱讀全文)
等左都5知幾耐
終於知道了你的近況...
令我安心了...更努力温書~
真係好開心AR
今個WEEK好開心
MON~
CHRISTMAS PARTY DAY LA =]
因為要做helper幫手點名
所以好早已經番到TYT
我同卓卓係貞責F1既
我發覺今年d F1真係好"cu-tie"
有d簡直完全5知咩日子...O唒lo~
根住我地要點$
點極都5岩
激死我同卓卓l......(閱讀全文)