好奈無打LA...
尼排完成左好多野
~英文獨誦
(有80分-無名次~但已經比上年進步左好多~我地學校拎曬3名!好勁呀~)
~SCIENCE PROJECT FINAL PROPOSAL
~ENG&PTH ORAL EXAM
~MUSIC SINGING EXAM(16分仲會+5分bonus=21分=爆分=1st禁高分=HAPPY)
~MaThS CAT (FAIL ~FOLLOW&ws......(閱讀全文)
SPEECH FESTIVAL~
大家表現好好
完左之後
用超快速度衝出去...換衫...PICNIC~
BuT5知點解最後只係得4th
而"梁球居"竟然攞3th
高我地一分
我地明明好過佢地
點解會輸俾佢地架
點解?點解?點解?點解?點解...............
......(閱讀全文)
我尼排成日練PTHMC...
有好多人成日5黎
又有d人好不負責任(*我好僧d不負責任既人*)
黎左~BuT 5練~
只係坐底HeA到放人
好CHEAP呀!
對我成日練既人黎講...好5 FAIR
以上我所話既人做以上既野
5止一次...
佢地根本無做到2E班同學既責任
所以我係絕對5會當佢地係2E既......(閱讀全文)
今日派左成績表
5滿意
可以做得再好...更好...
THX GOD!
俾我入返80名
JOYCE~加油! 撐落去^^
中文...MATHS...SCI...你地下一次考試要生性呀~幫幫忙
聽日要中文DICT
要快d温書la~
今晚仲要睇TVB台慶架!
PS 好 開 心&wsp......(閱讀全文)
今日病住去義工
好凍AR(我覺得好正~)
義工無咩特別=]
只係有個捧場既男仔
(因為貪玩)玩左我地既攤位廿幾次
但係都好多謝佢既支持
義工完左之後
同ChLoE去左糖樓食甜品
我order左芒果綿綿冰
好好食
好想快d再去過........(閱讀全文)
唉!
終於派曬d卷la~
全部都PASS
但係中文差左好多
好hurt呀
MATHS有進步(不過都係好低分)
其他都OK la...
平均分(71.XXX)都有進步
PS我知其他人(全級)勁左好多
有ABC班既人平均分都高過......(閱讀全文)
又病la
不過好釆一TEST完先病
如果5係個TEST就死得架LA
噚晚做做下Project
5知點解鼻血,鼻水一齊流
真係嚇死...
今朝仲有喉嚨痛tim
halloween先黎病
ANYWAY 祝所有人HAPPY HALLOWEEN ~
PS 我終於知道幾時係朗誦比賽:
- Secondary 2 mixed voice choral speaking (2E......(閱讀全文)
終於考完個TEST~
以往既我會一身鬆曬
但我今次居然5覺得輕鬆
重覺得成個人好沈重
好頭痛(5知係咪有d 5舒服既關係...)
********************************************
今次既TEST雖然未派
不過我問心已經盡左力la
我知我既努力仲未夠
但係我覺得今次比以前努力左
時間掌握得好......(閱讀全文)
今日温温下書
諗番起屋企人之前話我既野
真係激死+無奈+心痛...
我5明點解佢會禁話我?!
我真係做錯左咩...
係我青春期發作?...係我5知足?真係咩?
佢地一時將我拉上天堂...
我以為自己終於有個幸福既屋企la
又將我推落地底
你地究竟想點呀
我淨係想過d簡簡單單既生活啫......(閱讀全文)
TEST...
忙~
+油AR!
**為了進步而努力**