我同佢好內好內無見la
雖然F2開學既時候
我話過要努力讀書
話要放低佢
但係我又成日都掛住佢
仲有我亦都知我嗰FRIEND鍾意佢
我反而又無乜感覺
我仲鍾5鍾意佢呢?
不過
有無都好
我地係無可能......(閱讀全文)
today....
SICK~
好好好耐無打lu
之前日日都要RED CROSS
又公民大使
好鬼忙
依家先叫做得閒d
忙到...我都做左墮落天使...身心都好攰
5知去左邊
..................................................................
好攰~
真係好攰......(閱讀全文)
我出事LA!
依家成日無LALA...就會喊
都5知為咩而喊~
(我好似有d精神失常?!)
今日9.1
第1日開學...去2E班房
班主任係MsWun
有d惡惡地∼又gag∼gag地
不過...希望佢可以教番我d數好d
唔∼其他都OK既!
唉∼坐我隔離嗰個係柯俊君
係個MRCOOL
好難同佢溝通AR...
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
今日終於開......(閱讀全文)
之前
LULY 打俾我
問我做5做黃社幹事
我係超開心lo(做黃社幹事係我F.1一開學既夢想)
但後來...DAWN提左我-做幹事有時要好夜先可以番屋企,甚至成11點
經過我諗完又諗之後
決定'割愛'...5做幹事
努力讀書
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
近排
Mammy成日幫我按摩d勁病既肌......(閱讀全文)
唉!
我又失眠la
已經有成13日
無好好訓過
眼都腫腫地la
5通要食安眠藥先得.....
好辛苦呀
點算呀
今日係我個blog重新開張既第一日
亦都由今日起
我要重新努力讀書
至於...愛呢....就放低先
遲d 再算...順其自然la
總之 我又要進入空白期(無愛既日子)la!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
做曬d功課
輕鬆好多
但係又要做其他練習同備課
不過...無計l......(閱讀全文)