今日8黠幾俾亞媽同o靚妹嘈醒 ,
我即刻(山)埋門繼續瞓 ,
瞓到11黠幾 , 係時候要起身 ,
我就去搞埋d野 , 12:10就出門口 ,
去到天耀商場 , 見到Maggie係個到 ,
我就加快腳步 , 我地去惠康買薯片 ,
買完就去租碟 , 租完就去m記買野俾個o個人 ,
買完我地就慢慢咁行 , 過左幾分鐘之後 ,
我地就上到Maggie GE 屋企 ,
我地係到唱歌 , 玩撲克 , 食野 . . . . . .
到左4:15我要返屋企啦 ,
我地就落左去商場 , 我去買野飲 , 買完我叫Maggie送我返屋企 ,
佢係都唔制 , 不過算啦 , 下次再去過佢屋企先得 . . . . . .
|