我今日8:00起身 ,
出門口同亞爸食早餐 ,
食野個陣唔小心整親條「利」,
好「避」 , 食完野 , 就去搭西鐵 ,
搭完西鐵之後 , 又搭地鐵 ,
搭完地鐵之後 , 又要行多一段路 ,
我想叫佢行慢d , 唔好行咁快 ,
行咁快好似趕住去「投胎」,
去到個間屋 , 好鬼亂 ,
我只好避開一陣 ,
因為好鬼臭 , 好多塵 ,
避完之後我就整門框d洞 ,
將佢蓋上唔好咁核突 ,
點幾個陣 , 我地先去食飯 ,
我真係估唔到我竟然可以食哂一碟飯 ,
而且我喊個一碟係鮮茄牛肉飯 ,
仲有一杯野飲(凍檸茶) ,
食完之後 , 我諗住想買香口膠 ,
但係唔知點解我叫亞爸唔好買 ,
上到個間屋 , 我又繼續我工作 ,
到左4點幾 , 我地覺得好熱 ,
所以我地就落左樓下個間餐廳飲杯凍飲 ,
飲完就上返去個間屋 ,
6點幾亞爸要油個塊木 ,
所以要(溝)色 , 但係愈溝愈躁 ,
因為溝來溝去都係有紅色係塊木到 ,
所以 . . . 我地7點幾8點先走 ,
走之前仲殺出一個業主出黎(唔好問我靚唔靚仔 嘔 . . . )
我地走個陣又好似朝頭早咁趕 ,
返到屋企 , 沖返個涼 , 再去食飯 ,
但係返黎唔見佢地三個(亞媽、佩柵、亞B) ,
原來係玲(伊)屋企 ,
食完飯就玩一陣電腦 ,
聽朝仲要好早起身 ,
唔講啦 . . . 下次再傾啦 . . . 88 . . .
|