將近三年都冇寫過blog啦.....都已經唔記得左原來我有呢個blog既tim.
今日下晝搵返blog之俊...睇返之前寫既野.幾懷念
三年間既轉變真係好多...
而家轉左行...黎緊下個月中正式上牌做'財務策劃'
第一次接觸呢行..原來都幾好既/
以前跟本諗都冇諗過我會做呢d工既..
一直都只係考慮做d技術層面既野(salon,壽司學徒之類)簡單d.姐係主要靠勞力...之前既工作做極都只係拎份有限既人工.好難先有得加人工.莫講話升職....
不過自從識左個特別既朋友之後,就重新考慮自己既人生...
想做買樓,買車,做生意,以前既工真係有排先做到,或者.....冇機會做tim!
所以就想趁而家轉行.....
太耐冇寫過blog啦....都唔知寫咩好?
算啦.今日就寫到啦.......第日再寫過!
分類: 未分類 |