|
|
紅雨*-/
' * 忘記我也是無壞♥ ? |


今日AR/*-+
第2個RECESS聽到紅雨真係好開心..''/
不過行雷真係好恐佈..--*
係咁青蛙叫**-``
好恐怖''...//
仲以為可以早放TIM''...
點知.....冇得放**
放左學去左M記*-
見到牙哥同佢班FDS玩'...//
食左2個鐘''...``
飽到唔知點形容,,,,
唉/*-
之後去左愛民''...
做電燈膽,,
好慘AR***耗電量極多''...*
冇LA LA走左俊文''
玩千秋同傾計//*-
5:30去番愛民商場,,,''
食綠豆沙同炒麵**-
好肥AR,,,好肥AR,,,
肥死LUUU/*-
本來有相睇GA''..
不過AMY未UP上去/*/-
聽日LOR''...聽日LA''...
1定有/*-
不過都冇人睇架LA/*-
開始有D唔想打''...//


| |