|
|
玩弄/*-
' * 忘記我也是無壞♥ ? |


岩岩被人玩完/*-
想知邊個??''
知左要打佢`...//
>3<''
心淡LUUU*
被人玩'',,,唉''=3=''
今日上SCI堂AMY俾肥周收左張紙仔**//-
罸企罰左差唔多1堂''../
勁慘...//''
高比AR....哄番AMY LA/*-
KAKA''..>3<''
我地要反肥周AR...//;;;
放左學留左係SA食飯**
SA= STUDY ARER../''
食完上F.2玩/*-
AMY唔肯上'''...
我同ROSANIE上左去玩高比**
話AMY喊緊''...
叫佢落去哄番佢/*-
我忍住笑**勁辛苦LOR**''..
高比開頭唔信//*
點知我地演枝高超/*-
高比信WOR''..
知道被人玩GE感覺,,,
係點GA??
之後高比話要同佢DDD FD食飯''...
我咪話''你唔陪AMY,,,人地嬲架WOR'...''
佢又真係信''../
唉/*-
之後去左巴街喂蚊/*-
5:30番屋企``..//''][
蚊AR蚊''..
做咩1定要咬我WOR''...//*
我同你河水不犯井水**
唔好咬我LA..//
咁多蚊咬過我...''
你都唔想食蚊GE 口水尾挂/*-
係咪先??
至多我帶你去紅十字會請你食一餐勁GE/*-
不過要我得閒先''...//
KEE/*-=3=''
如果你再咬我/*-
我打你GA''...//
*_______________________________________*
勁白痴'''...冇 LA LA打左咁GE野/*-
有冇青山電話/*-??
講俾我知,,,,
我會感激不盡//...'
THZ/*->333<



| |