_____*`IAm...KaR*       

 
 
 
``臭 KAR*..
暱稱: KaR~
性別: 女
國家: 香港
MORE...

 

 我篇DAIRY AR**..

30 MAY 2007*`
6 MAY 07 ♥`*-
15 *APRIL *07♥♥♥
2007-04-07
17*MARCH*07♥♥♥


 你唔留CM AR?? :


 
最近三個月尚無任何留言


  FD GE XG*.. 

AMY''老婆仔*
KZ*
''AR ○NE**
YY**
AR NAM``*-
NIN**
喬=]



 
 

  

 

大富翁/*-

  ' * 忘記我也是無壞♥ ?

今日朝早7:45起身**

叫人起身/*-

然後再訓過``...

8:30再起身/*-+

9:05出門口''..

番左學校睇波''..//*

2邊都好勁AR``''....

我梗係支持開平LA//*-

AMY睇到唔肯走**/

我又胃痛WOR''..

幾慘AR///....

之後因為我猜包剪泵WIN左**

所以就拿拿臨去左M記食野**-``

跟住番左屋企''...//

點知牙KIT佢地叫我同AMY落土瓜灣''..

咁咪落LOR''..

都唔知佢地係咪玩我地''...//

落到黎竟然係到笑笑笑``''...

無奈LOR''...

AMY同高比怕羞到死/*-

搞到我都唔知點咁//**

唉''...*

之後上左牙楠屋企玩大富翁''..//

大概玩左1個鐘度**-''

好好玩AR...//''

好多人玩''*

不過好熱LOR..///'

流哂汗咁''...

不過真係好正''..//*

下次再玩過LOR''

6點幾就番屋企LU``../''

AMY係我屋企食埋飯先走''..//

之後去埋7仔買野飲''..

又去文具店買薄``...

薄AR薄''..

今個月已經買起碼超過10本薄LA''..

都唔知買黎做咩''..//

因為令所以買''...//

唉/*-+發覺自己有潛質做敗家女AR''...//

送埋AMY上車就番上黎''..

而家好眼訓''...

極之眼訓''...``

冇人同我CHAT/*-

悶死了''..``

搵人HI下我,,,

打救下我LA''..`**

救命AR''..//

       

 

 

發表時間︰2006-06-03 10:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



           長 留 的 文 字    是 愛 你 的  秘 密
                                                                  讓 日 記 留 下    最 美 好 的 回 憶