|
|
大富翁/*-
' * 忘記我也是無壞♥ ? |


今日朝早7:45起身**
叫人起身/*-
然後再訓過``...
8:30再起身/*-+
9:05出門口''..
番左學校睇波''..//*
2邊都好勁AR``''....
我梗係支持開平LA//*-
AMY睇到唔肯走**/
我又胃痛WOR''..
幾慘AR///....
之後因為我猜包剪泵WIN左**
所以就拿拿臨去左M記食野**-``
跟住番左屋企''...//
點知牙KIT佢地叫我同AMY落土瓜灣''..
咁咪落LOR''..
都唔知佢地係咪玩我地''...//
落到黎竟然係到笑笑笑``''...
無奈LOR''...
AMY同高比怕羞到死/*-
搞到我都唔知點咁//**
唉''...*
之後上左牙楠屋企玩大富翁''..//
大概玩左1個鐘度**-''
好好玩AR...//''
好多人玩''*
不過好熱LOR..///'
流哂汗咁''...
不過真係好正''..//*
下次再玩過LOR''
6點幾就番屋企LU``../''
AMY係我屋企食埋飯先走''..//
之後去埋7仔買野飲''..
又去文具店買薄``...
薄AR薄''..
今個月已經買起碼超過10本薄LA''..
都唔知買黎做咩''..//
因為令所以買''...//
唉/*-+發覺自己有潛質做敗家女AR''...//
送埋AMY上車就番上黎''..
而家好眼訓''...
極之眼訓''...``
冇人同我CHAT/*-
悶死了''..``
搵人HI下我,,,
打救下我LA''..`**
救命AR''..//



| |