|
|
心淡/*-
' * 忘記我也是無壞♥ ? |


今日冇咩特別**//-
SCI * 肥周好鬼煩``...
MATH* 做ENG W.S//*-
GR* 睇哂BABE''...//
CHIN* 論點,,,,論證,,,,論據///你唔厭我都厭``/*-
V.A×2* 做版畫''...//我又大頭蝦LA...*/-身為科長又唔得左問MISS許要帶咩``...
GEOG* 分組**/-
HIST* 訓覺....''勁凍/*-+
放學* 普通話筆試//...唔識``交白卷...就係咁*
今日勁大頭蝦,,,,冇帶食飯錢``....餓死左**
落左巴街''...//冇蚊咬我''..``
多謝牙楠同AMY枝蚊怕水...//'''
好彩未噴哂''...//
AMY枝俾蚊大小姐同我噴到剩番半枝``...
KEE..*-=3=
MISS LEE 見到我,,,,
係咁啤住哂''...//頂佢''...//

好鬼憎佢/*-+
今日心情唔係好好``....
對唔住**KIT''...
唔想咁冷淡//
SOR''..



| |