|
|
特別的***
' * 忘記我也是無壞♥ ? |


今日有種好特别GE感覺***
唔知點解//...
琴晚牙哥打黎/*-+
勁爆開心AR...'''
可惜傾唔夠1陣``
牙哥就CUT左線//,,,,
有種唔捨得GE感覺''...
今日落雨''...//
冇上P•E堂``*/
仲好''...唔洗喂蚊,,,,
WA KA KA''>3<''
上ENG堂``//*
李SIR又入黎...'']
捉咩呢今次??***
估下LA``..''
捉人講粗口''..
頂佢''..//
大半班都捉哂''...//
我地4個梗係唔例外LA**
果班粉蛋篤我地出黎``,,,
食屎大,,,'''
邊班AR...''??
咪就係出哂名GE賤哩LOR**
黑人憎''..
咁叻去非洲做和尚LA``''..
我地邊忽得罪你地AR''...
痴線GA 班蛋散**
屎忽鬼*-
搞到我火滚/*-
你地都幾好野''...
你以為拉埋我地落水就冇事咩??
好天真AR你地''...//
李SIR咪1樣見你家長**
廢料''..//
見到李SIR咪一樣成隻狗咁//*-
收LA粉人**
今日勁大頭蝦''..
咩書都冇帶/*-
考試LA就''..
冇溫過書**


``幸福..''永遠也跟我絕缘**

| |