_____*`IAm...KaR*       

 
 
 
``臭 KAR*..
暱稱: KaR~
性別: 女
國家: 香港
MORE...

 

 我篇DAIRY AR**..

30 MAY 2007*`
6 MAY 07 ♥`*-
15 *APRIL *07♥♥♥
2007-04-07
17*MARCH*07♥♥♥


 你唔留CM AR?? :


 
最近三個月尚無任何留言


  FD GE XG*.. 

AMY''老婆仔*
KZ*
''AR ○NE**
YY**
AR NAM``*-
NIN**
喬=]



 
 

  

 

減肥''打波*

  ' * 忘記我也是無壞♥ ?

 

今日神咁早起左身**

1O點半去左西九''....//


行左一陣''...同ROSANIE AND KAY去長沙灣打波*

好鬼熱,,,,

但係好開心''...

流左勁多汗``即係可以減肥**

卡*


打到3點幾再去葵涌...//

諗住去牙KAY屋企,,,,

點知上左巴士'''

牙KAY先醒起唔記得帶鎖匙______*

呢個時候係咪好想打佢呢??``'''

KEE,,,咁當然冇打LA*

都唔夠牙KAY打''``...//


之後問司機叔叔附近邊到有球場'''....**

司機叔叔就點左我地去左個環境非常偏僻GE球場'''...

又多蚊WOR/*-+

我咪做下好心LOR''-----捐血*

KEE''...


跟住繼續打波``**

果度有個好人哥哥,,,

同我地玩2 ON 2**

陽光依然普照''...

曬到黑哂''...//

仲俾`人話我似馬騮TIM*

咁曬仲係度射波''...//

咁就似馬騮LA*

=3=''無奈,,,


打左好耐,,,5點9就去附近的7仔買野飲*

再食包包``''...

好味AR**


然後就同ROSANIE搭車*

佢早我7個站落車''...

事關我未搭過果架巴士/*-

所以就驚蕩失路''...

真係好驚AR*

好彩我呢個大頭蝦今次冇大頭蝦``'''...

不過差D落錯車,,,'

我諗咁都唔算大頭蝦GE''..//

KEE*>3<''


之後就平平安安咁番到屋企LA**

攰死人LUU``''...

成身臭到死左,,,, x 3 x


聽日就派卷LUUU''...

有D驚升唔到班,,,,

唉``=3=''

MATH,,,GEOG,,,中文*肥硬'''

點算??**

今次請定牙NAM飲野都得LA``***

唉''......


 

 

 

發表時間︰2006-07-02 07:34 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



           長 留 的 文 字    是 愛 你 的  秘 密
                                                                  讓 日 記 留 下    最 美 好 的 回 憶