|
|
減肥''打波*
' * 忘記我也是無壞♥ ? |


今日神咁早起左身**
1O點半去左西九''....//
行左一陣''...同ROSANIE AND KAY去長沙灣打波*
好鬼熱,,,,
但係好開心''...
流左勁多汗``即係可以減肥**
卡*
打到3點幾再去葵涌...//
諗住去牙KAY屋企,,,,
點知上左巴士'''
牙KAY先醒起唔記得帶鎖匙______*
呢個時候係咪好想打佢呢??``'''
KEE,,,咁當然冇打LA*
都唔夠牙KAY打''``...//
之後問司機叔叔附近邊到有球場'''....**
司機叔叔就點左我地去左個環境非常偏僻GE球場'''...
又多蚊WOR/*-+
我咪做下好心LOR''-----捐血*
KEE''...
跟住繼續打波``**
果度有個好人哥哥,,,
同我地玩2 ON 2**
陽光依然普照''...
曬到黑哂''...//
仲俾`人話我似馬騮TIM*
咁曬仲係度射波''...//
咁就似馬騮LA*
=3=''無奈,,,
打左好耐,,,5點9就去附近的7仔買野飲*
再食包包``''...
好味AR**
然後就同ROSANIE搭車*
佢早我7個站落車''...
事關我未搭過果架巴士/*-
所以就驚蕩失路''...
真係好驚AR*
好彩我呢個大頭蝦今次冇大頭蝦``'''...
不過差D落錯車,,,'
我諗咁都唔算大頭蝦GE''..//
KEE*>3<''
之後就平平安安咁番到屋企LA**
攰死人LUU``''...
成身臭到死左,,,, x 3 x
聽日就派卷LUUU''...
有D驚升唔到班,,,,
唉``=3=''
MATH,,,GEOG,,,中文*肥硬'''
點算??**
今次請定牙NAM飲野都得LA``***
唉''......



| |