|
|
訓訓訓***
' * 忘記我也是無壞♥ ? |


唔知點解呢排成日遲起身*
搞到D時間好趕''...//
=3=*
今日上果個ENG WORKSHOP*
要唱歌歌同跳舞``''..
跳舞D動作好KAI/*
有點無聊,,,勁眼訓'''....
10點先放人走''____*
然後練歌,,,,
放LUNCH期間見到牙哥踢波//*
好搞笑AR``'<<唔準嬲WOR*KEE...//
幾開心的見到牙哥``*
KEE''..//
練歌練到1點半**
攰到死''....把聲又沙''...//
之後直接番左屋企'',,,,
冇HEA到''**
不過番到屋企勁悶''...
訓左幾耐下''...//
搵人''..
人地又唔得閒``...
咁算*繼續訓''...
- 3 - zZzZ
訓到6點半到起身;;;
悶悶悶***
唔知聽日有咩做呢??...''
如冇節目者*
請聯絡本小姐我'',,,,
THZ*



| |