|
|
悶悶悶**打救''...
' * 忘記我也是無壞♥ ? |


之前派左成績表**
UM,,,,點樣??
唔知呢'''....
唉**
幸好平均分有58分``''
岩岩達上目標,,,,
牙楠要請食雪糕*-*
仲要2杯TIM`....//
WAKAKA,,,,>v<''奸笑中_____*
放暑假已經第3日LA**
果然被牙哥UP中左``''....//
真係放咁耐吽咁耐*
冇出過門口....//
十足十古代果D黃花閏女**
三步不出閏門....'''
唉**都唔知暑假點過好``,,,
牙哥又唔ON MSN WOR**
都唔知去左邊//....''
=3=*
我寧願返學都唔放暑假ARRRR*''...
返學又可以見到想見GE人,,,
係咪SIN??**
好過係屋企吽____*
我就黎發霉GA LA!!''
搵人打救下我LA**
陰公LOR/*>3<
正在等待好人打救中**
係好人GE就同我煲粥仔LA``...//
24小時恭候各人打黎**
<<好似好無厘頭咁''**
KEE>3<''



| |