_____*`IAm...KaR*
你唔留CM AR?? :
請注意________* ' * 忘記我也是無壞♥ ?
請注意________*
' * 忘記我也是無壞♥ ?
依家係咪好早呢?? 7:56A.M 對於我黎講* 除左返學之外..// 要我咁早起身係冇可能GE事,,,, 唉'' 我今日要返深圳AR''... 星期日GE夜晚先返香港_____* 牙KAY,,,, SOR LI* 去唔到同你慶祝...//''' 下次補番** KEE*>3<* 麻煩AMY或姐ROSANIE幫我同牙KAY講 我去唔到LA``..//'' THZ A LOT...''
依家係咪好早呢??
7:56A.M
對於我黎講*
除左返學之外..//
要我咁早起身係冇可能GE事,,,,
唉''
我今日要返深圳AR''...
星期日GE夜晚先返香港_____*
牙KAY,,,,
SOR LI*
去唔到同你慶祝...//'''
下次補番**
KEE*>3<*
麻煩AMY或姐ROSANIE幫我同牙KAY講
我去唔到LA``..//''
THZ A LOT...''
發表時間︰2006-07-15 08:07 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
長 留 的 文 字 是 愛 你 的 秘 密 讓 日 記 留 下 最 美 好 的 回 憶